Bevezetés
Évszázadok óta folyik a harc a Vámpírok és a Vérfarkasok között. Ez a harc nem csak a vadászterületről, hanem az egész világ feletti uralomról szól. A harc a Vámpírok és Vérfarkasok között az Interneten is folytatódik, s most te is lehetőséget kapsz, hogy eme harc részesévé válj!

back to top

Játék alapismeretek
A részvételhez nincs másra szükséged csak Internet hozzáférésre és egy böngészőre (pl. Firefox). Kattints a "Regisztrálás"-ra és döntsd el, hogy a Vámpírok vagy a Vérfarkasok oldalán lépsz be a harcba. A regisztráció nagyon egyszerű és teljesen ingyenes, valamint nincs utána semmi kötelezettséged.

Bejelentkezés után a karaktered Állapot ablakában találod magad. Itt megtalálsz minden fontos információt a karakteredről, a vadászlinkedet is, mellyel az Interneten keresztül tudsz áldozatokra vadászni. Ezt a linket például el tudod küldeni a barátaidnak, kirakhatod a saját oldaladra vagy aláírásként használhatod különböző fórumokon. Ekkor a jövendő áldozat rákattint a linkedre és általad meg lesz marva! Minden áldozat után kapsz 1-3liter vért (Vámpírként) ill. 1-3kg húst (Vérfarkasként). Ugyanezt az összeget jóváírjuk a számládon aranyban. Ha az áldozatod regisztrál a MonstersGame-be, akkor létrehoztál egy vámpírt/vérfarkast és 25% részesedést kapsz az általad létrehozott vámpír/vérfarkas zsákmányából! Ha az általad létrehozott karakter eléri a 3-as szintet, 50 aranyat és 1 Tapasztalati Pontot kapsz! Az aranyat a karaktered fejlesztésébe fektetheted vagy létesíthetsz egy biztos Búvóhelyet, hogy minél jobban védjen az ellenséges faj játékosaitól.

Az internetes vadászat mellett meg tudod támadni az ellenséges faj karaktereit is és ezzel lophatsz aranyat is. Itt fontos szerepet játszanak a karaktered tulajdonságai, bővebb információért nézd meg az “Állapot” oldalt.

back to top

Screenshotok

Screenshot #1 Screenshot #2 Screenshot #3 Screenshot #4 Screenshot #5 Screenshot #6 Screenshot #7

Karakterlap
Itt találsz minden fontos információt a karakteredről, mennyi zsákmányod van ill. mennyi arany áll a rendelkezésedre. Itt láthatsz egy részletes statisztikát az ellenséges fajjal történt harcaid eredményeiről és találhatsz egy listát az általad átváltoztatott karakterekről. Ezen az oldalon is tökéletesítheted a fegyveredet, hogy növeld a maximális sebzését (hacsak nem tökéletesítheted a „Felszerelés” oldalon, ugyanis ott is tudod)! Itt van egy részletes leírás a tulajdonságaidról:

Erő
Az erő befolyásolja, hogy mekkora erővel ütsz, HA te támadod az ellenfeled. (Ha az ő állóképessége nagyobb, kisebb lesz a támadásod!)
Védelem
A védelmed befolyásolja az ellenséges támadás kivédését ill. eltérítését. (Ha az ellenfeled állóképessége magasabb, gyakrabban fog tudni ütni téged!)
Mozgékonyság
A mozgékonyság befolyásolja, hogy mennyire tudod támadni az ellenfeled. (Ha az ellenfél védelme magas, kevésbé fogod tudni megütni őt!)
Állóképesség
Az állóképesség befolyásolja, hogy az ellenfeled támadása mennyire gyengít meg. (Ha az ellenfeled sokkal erősebb, jóval többet támad)
Ügyesség
Az ügyesség befolyásolja, hogy milyen szerencsésen találsz ellenfelet vadászatnál és hatással van a védelmi bónuszra is. (ha az ellenfeled búvóhelye magas, a te ügyességed pedig alacsony, nem tudod őt megtalálni és ő kap védelmi bónuszt!)
Tapasztalat
Tapasztalati Pontot akkor kapsz, ha veled azonos szintű vagy magasabb szintű ellen harcolsz. 2 tapasztalati pontot kapsz, ha nálad magasabb szintűt győzöl le és 1 tapasztalati pontot kapsz mindig, mikor veled azonos szintű vagy nálad nagyobb szintű ellen harcolsz, ha nyersz, ha nem! Mikor elég tapasztalatod halmozódott fel, elnyeled az ellenséged egy bizonyos mértékű Egészség Pontját, ezzel támogatva a szintlépésed; így éred el a maximum Egészség Pontot és az ebből eredő arany bónuszt.
Egészség Pont
Az aktuális Egészség Pont egy “képet” ad neked a karaktered fizikai állapotáról, mindig megmutatja a lehetséges maximumot és a neked éppen levő Egészség Pontot. Készen állsz arra, hogy harcolj, amikor mindkét érték ugyanaz. Ha harcolsz, akkor veszítesz valamennyi Egészség Pontot. 10 Egészség Pont automatikusan regenerálódik óránként és vehetsz Gyógyitalt a Kereskedőnél, hogy felgyorsítsd ezt a folyamatot.

back to top

Accomplishments
Many activities appear to be simple, but to completely master them is a challenge. Mastery of an activity in MonstersGame is rewarded with accomplishments, but there are also special accomplishments that are awarded if you have completed a special one-time task. The best part is that accomplishments are not simply useless decorations or ego boosters, they can often be used to improve your chances during a battle!

Many of the accomplishments in MonstersGame grant a bonus that can be used under certain circumstances, while others merely grant you a special title with no special powers (such titles are visible in only a few selected areas within the game).

To use accomplishments effectively, it is important to know how they work and how they can be activated.

Every player can possess an unlimited number of accomplishments. Although many of these can grant a bonus, they are not automatically active. To activate an accomplishment and take advantage of its bonus, the accomplishment must be added to a so-called set in the accomplishment management area (main menu item "accomplishments") . Premium players possess two sets and non-Premium players have one. Each player can own up to 5 sets. Each set can hold up to 5 accomplishments and only one set can be active at any given time, so you may have a maximum of 5 accomplishments simultaneously active (you may of course also create sets with less than 5 accomplishments!).

In the upper section of the accomplishment management area all currently available sets are shown as buttons. The number behind the name indicates how many accomplishments the set currently contains. The button for the currently selected set has a red border and activated sets have a red glowing area at the bottom under the name.


Fig. 1: active set (left side), currently selected set (middle), inactive, unselected set (right side)


Fig. 2: an active set that has been selected and is being displayed

Directly under these buttons you will see a group of 3 icons:



The icon on the left side can be used to activate a title (see below). In the centre you see details for the currently selected set. The icon on the right can be used to remove an accomplishment (or a title) from the selected set. Under the selected set you see its status (active/inactive) and you can activate or deactivate it or change its name. The name can be changed at any time and is only visible to you. You can choose to display the set details, which does not allow you to make changes to the set itself but displays its details in a clear manner.

Under the set display you will find a complete list of your accomplishments, whether or not they are contained in a set. If you move the mouse cursor over an icon, the accomplishments associated with it will be displayed. By clicking the accomplishment will be displayed in the preview window on the right side. If you would like to add an accomplishment to the currently selected set, you can either click on the little accomplishment icon first and then on an empty slot in the set or you can simply click on “add” in the preview section.

Only accomplishments contained in an active set grant you bonuses in the game.

You will doubtless quickly accumulate at least 5 accomplishments. It is thus important to consider that accomplishments can be moved to another set or a different set itself can be selected at nearly any time. Some accomplishments help you during battles while others give you a rebate in the shop or when training and so forth. It is therefore ideal to create several different sets that can quickly and easily be swapped to grant you the ideal benefits for your current activities in the game.

Notice: there are accomplishments with effects that work over time. If you deactivate such an accomplishment before the affected activity has ended, you will lose the entire bonus from the accomplishment. For example, if you have activated an accomplishment granting a bonus that reduces manhunt durations and you deactivate that accomplishment during a manhunt, the manhunt will require the normal amount of time for completion, as the bonus time reduction will be added to the remaining duration.

back to top

Üzenetek
Itt tudsz más karaktereknek üzeneteket küldeni és itt jelennek meg a neked érkező üzenetek is. Megtalálod az ellenséges fajjal való csatáid listáját a Csata Jelentésben; a védelem és a támadás jelentései mind megtalálhatók.

back to top

Búvóhely
Aranyadból vehetsz Búvóhelyet, ahol “fogadod” az ellenséges rablóvadászatot ill. az internetes áldozatod. Fel tudsz húzni egy épületet, falat és változtatni tudod a környezetet. Minél magasabb a fejlesztés szintje, annál nehezebben talál meg az ellenfél vadászat során és annál nagyobb lesz a védelmi bónusz, ha téged támadnak (mindkét esetben csak ha otthon vagy!).

back to top

Város
Kereskedő A városban a Kereskedőtől tudsz fegyvert, páncélzatot és egyéb kellékeket venni, olyan különféle italokat, melyek segítik a gyógyulásod vagy ideiglenesen növelik a képességeidet.
Gyűrűk:
A gyűrűknek 3 kategóriája van: embervadászat, csata/arany és olyan gyűrű, mely feljavítja a képességeket a csatában. Egyszerre csak egy típust használhatsz és ha több gyűrűd van akkor a rendszer azt a gyűrűdet fogja használni amelyik a legjobb. Azokat a gyűrűket, melyek a csaták alapján javítják a képességeidet, szintén a szükséges szint alapján választhatod ki; ennek a gyűrűnek az értékét (vagy bármely más gyűrűnek) NEM lehet megkétszerezni, így hiába veszel egy fajtából többet, nem fog működni. Minden fajta gyűrűből a lehető legjobbat vedd meg, így erősítve karaktered képességeit.
Amulettek:
Különféle amulettek vannak, amelyeket meg lehet vásárolni a boltban, miután elérted a 30. szintet, ezek amulettek csak akkor működnek, ha használod és így aktív. Néhány amulett segít az embervadászat alatt, növeli a gyógyítás esélyét a karakterednél, és néhány befolyásolhatja a csaták eredményét különböző módokon. Az alábbiakban egy általános leírást olvashatsz az amulettekről.
Az ősi védelem amulettje
Ha megtámad és legyőz egy hatalmas ellenség, egy ős fog megjelenni szokásosnál gyorsabban és több egészségpontot gyógyít, mint általános körülmények között.
Tájékozódás amulettje (csak prémium játékosoknak elérhető)
Amíg viseled ezt az amulettet ösztönösen elkerülöd a kisebb falvakat az embervadászat alatt, így a siker esélye nagyobb.
Gyógyítás amulettek (három változata elérhető)
A játékos kap egy olyan szint függő regenerálódás bónuszt ami hozzáadódik az ő teljes regenerálódásához, nagyban növelve azt.
Pánik amulettje (Ezüst és fokhagyma változatok állnak rendelkezésre a fajoknak, és ezeket az amuletteket csak akkor lehet megvásárolni és használni ha prémium játékos vagy)
Ha viseled a Pánik amulettjét és megtámadnak akkor van egy kis esély rá, hogy az amulett erős mágiájának a hatására az ellenfél elmeneküljön a csata elől. Ha az amulett kifejtette hatását akkor a csata nem zajlik le de mindkét játékosnak ki kell várnia a szokásos 5 percet és csak 12 óra múlva támadhat újra a támadó!
Karizma amulettek (kilenc változat elérhető)
A győztes a csata végén kap egy különleges bónuszt ha hordja ezt a fajta amulettet, mert az amulett felhívja az emberek figyelmét és a csata helyszínére sietnek. A bámészkodók elvesztik aranyukat, amelyet azután jóvá írnak a győztes számláján. Az aranybónuszt NEM távolítják el a vesztes játékszámlájáról, mert ez a nézők tömegéből ered.
A tökéletesség amulettje (csak prémium játékosoknak elérhető)
Amíg ezt az amulettet hordod az embervadászataid SOHA nem lesznek sikertelenek! Nincs több szemétláda és nincsenek harcosok! :D
A tapasztalat amulettje
Ez az amulett segít neked, hogy bónusz tapasztalatpontot szerezz embervadászatnál, mert az ősök vezetnek utadon és így nagyobb városokat találsz ami bónusz tapasztalatpontot jelent.
Az állati empátia amulettje
Viselésével az amulettnek esélye van, hogy gyengítse az ellenséges őrszemet. A gyengítő hatása egyaránt vonatkozik az támadóra és a védekezőre, de a védekező játékosnak õrszem NÉLKÜL lehetősége van arra, hogy varázslatosan megbabonázza az ellenség őrszemét, ami így átáll a támadótól és a védőt fogja segíteni! Azonban ebben az esetben is az õrszem legyengült állapotban fog harcolni!
Ősi átkozott amulett
Ez az amulett képes összezavarni az ősöket olyannyira, hogy nem a védekezőt gyógyítják meg hanem a támadót... Tehát ha van néhány „különleges barátod” akikkel szeretnél különösen undok lenni akkor ezt az amulettet neked találták ki! :D Ezt az amulettet csak egyszer lehet használni, használat után megsemmisül és eltűnik a felszerelésedből.
Temető A temetőben különböző állásokban dolgozhatsz és ezért aranyat kapsz; azonban míg a karaktered dolgozik, semmilyen más tevékenységet nem tudsz folytatni. Egyszerre maximum 8 órát dolgozhatsz és miután ez letelt, megkapod a fizetésed és újra kezdhetsz dolgozni, amikor akarsz. Minél magasabb szinten van a karaktered, annál jobb munkákat fog kapni és annál több lesz a fizetése is!

Őrző 5-ös szinten tudsz először magadnak őrzőt venni, ami itt egy kutyát jelent. Ezen kívül van még 20 féle őrző, mindegyiket tudod még külön fejleszteni a támadását, védelmét és az állóképességét. Minden őrző értékét e három képesség határozza meg; ahhoz, hogy fejleszthesd a képességeit, fizetned kell 1 aranyat az első szintért, 4 aranyat a másodikért és így tovább. Szóval, ha az őrződ képességeinek a szintje hármas, a 4. szintre 1 arany és 4 arany az 5. szintre. Tehát a 10 szintről a 11.-re a képzés is 1 aranyba kerül és a 12.-re 4 aranyba. El tudod adni az Őrződ, ha egy drágább és magasabb szintű Őrzőt akarsz venni magadnak. Ekkor visszakapod a vételi árát. Az arany, amit a fejlesztésbe öltél, elveszik ekkor. Természetesen az Őrződ minden csatában veled együtt vesz részt és ezzel növeli az erődet.

Ősök földje Ha a karaktered eléri a 20-as szintet, akkor új, eddig ismeretlen képességeket tudsz neki megtanítani párbajok során. Ezeket az órákat az Ősapa fogja neked tartani, aki különböző speciális képességeket fog tanítani vagy ha már rendelkezel ilyennel, akkor azt edzheted tovább. Minden fajnak 4 speciális képessége van. 20-as szinten egyet, 40-es szinten kettőt, 60-as szinten hármat és 80-as szinten az összeset megtanulhatod. Azonban naponta csak 1 ilyen képességet tanulhatsz! Minden ilyen képzésért az ősapa aranyat fog kérni tőled. Egy képzésen minél többször veszel részt, annál drágább lesz. Ezeket a speciális képességeket a harcban vetheted be és csak ellenséges faj ellen, amelyik már 20-as vagy annál magasabb szinten van!

Ezek a vámpírok speciális képességei:

VérmámorA Vérmámor plusz erőt ad a vámpírodnak (szintenként +5 Erő).

DuplatámadásA Duplatámadás lehetővé teszi, hogy a vámpírod egymás után kétszer támadjon (szintenként +5 ügyesség).

FogerősségA Fogerősség a vámpírod állóképességét segíti (szintenként +5 állóképesség).

KőbőrA Kőbőr ellenállóbbá teszi vámpírodat a fegyverek ellen és jelentősen megnöveli a védelmét (szintenként +5 védelem).



Ezek a vérfarkasok speciális képességei:

VadságA Vadság elképzelhetetlen erőt ad a farkasodnak (szintenként +5 erő).

ReflexekA Reflexek a farkasodat gyorsabbá teszik, hogy szabad szemmel követni sem tudod (szintenként +5 ügyesség).

HevességA Hevesség a farkasodat elszánttá teszi és így rengeteg állóképességet kap (szintenként +5 állóképesség).

TűzA Tűz a farkasodat megközelíthetetlenné teszi és kizárja az ellenfelet (szintenként +5 védelem).

back to top

Portya
Itt csatában mérkőzhetsz meg az ellenséges karakterekkel! Név szerint és véletlenszerűen tudsz ellenfelet keresni. Ha nyersz a csatában, akkor az ellenfeled aranyának 5-10%-át nyered el. Egy karaktert 60 percen belül nem lehet többször támadni és te sem támadhatod meg ugyanazt a karaktert 12 órán belül(de ő megtámadhat téged 1 órán belül!). Ha a karaktered egészségpontja 25 alá esik, akkor nem tud támadni, hanem meg kell várnia, míg újra felépül. Ugyanakkor 25 egészségpont alatt embervadászatra se tudsz elmenni. Ha az egészségpontjaid száma 10 vagy az alá esik, akkor nem tudod folytatni a harcot és elveszted a csatát! Minden 15 percben tudsz ellenfélre vadászni (Prémiumosoknak ez az idő 5perc). Minden csata után kapsz 1 tapasztalatpontot, ha veled azonos szintű ellen küzdesz (ha nyersz, ha vesztesz) vagy nálad magasabb szintű ellen (ha vesztesz); ha nálad magasabb szintű ellen nyersz, akkor 2 tapasztalatpontot kapsz!

Itt embervadászatra is mehetsz, zsákmány, arany, tapasztalat és néhány vérkristály reményében. Embervadászatra 1 nap 1 órát lehet menni (Prémiumosként ez napi 2 óra). Embervadászat közben sem tudsz semmi mást tenni a karaktereddel, ezért néha menj el edzeni vagy a városba vásárolni.

back to top

Klán
A MonstersGame-ben a Vámpírok és a Vérfarkasok különböző klánokba tudnak csatlakozni. A Klán menüpont alatt tudsz klánokat keresni, belépni egy klánba, vagy ha a karaktered már 3-as szintű, akkor akár egy saját klánt alapítani. Később, ha már egy klán tagja vagy ill. egy klánt létrehoztál, akkor itt különböző menüpontokat fogsz találni. Klán Leaderként új tagokat vehetsz fel, jogokat adhatsz klántársaidnak vagy ki is rúghatod őket. A klánkastélyod is kiépítheted. Minél nagyobb a klánkastély, annál több tagja lehet a klánodnak. Ahhoz, hogy fejleszteni tudd a klánod, aranyra van szükség, ezt pedig a tagoknak kell befizetniük.

Vezér jogok A klánodban most különféle jogokat tudsz adni a tagjaidnak, hogy rugalmasabbá tegyük a klán adminisztrációt. A Vezér jogok oldalon fogod látni a tagjaid különböző jogait. Gondosan fontold meg a következményeket mielőtt jogokat adsz mindenhez vagy a klántagok kirúgásához!

Klán háborúk
A háború lángjai különösen égetőek, ha a szembenálló faj két erős klánja érintkezik egymással a csatatéren. Minden klán amely 5 vagy több tagból áll, hadat üzenhet bármely más klánnak az ellenséges fajból. Ha a védekező klán nem teljesíti a tagsági kvótát akkor nem vehetnek részt a klánháborúkban. A védekező klánok nem utasíthatják el az első háborút amit bejelentett ellenük egy bizonyos klán, és az agresszor klán sem vetheti el az első háborút amit a bosszú jeleként jelentettek be ellenük olyan klánok, akiket megtámadtak. A gyáva tevékenységek, mint a visszavonulás, vagy a háború visszavonása miután a hadüzenetet kinyilvánítottad, nem nyújt védelmet - ha a háborút kinyilvánították, egy pillanatkép készül minden tagról, mindkét klánban, és meghatározásra kerül a háború kimenetele. Így, ne lepődj meg, ha egy ellenséges klán aminek egyetlen klántagja sem hatott végre támadást fogja nyerni a háborút annak ellenére, hogy a te klánod végrehajtott már támadást!

A háborúk alatt a szokásos egy órás védelem érvényben van, de a 12 órás védelmi időszak módosul 4 támadásra 12 órán belül. Szabadon eldöntheted, mikor, hogy támadsz. Például, lehet támadni ugyanazt a háborús ellenfelet 6; 7; 8; és 9 órakor és aztán megint reggel 6-kor a következő napon. Az Ősök szemöldökráncolása után tudsz ajánlani egy békét az ellenséges klánnak, ha szeretnéd, hogy vége legyen a klánháborúnak. Ha egy klán kínál békeszerződést, az ellenfél eldöntheti, hogy elfogadja-e a szerződést (pl. háború Vezérek és teljes Vezérek). PM értesítést kapnak a békeszerződés sorsáról. Elfogadhatják a békeszerződést, de el is utasíthatják azt!

Ha a békeszerződés elfogadják, bármilyen támadás a két klán tagjai köztnem számít bele a háború eredményeibe, mintha a háborúra soha nem került volna sor. Ha egy békeszerződést elfogadtak, és aktív, minden tagja, mindkét klánból tájékoztatót fog kapni.

Különböző okok miatt kívánatos lehet, hogy tűzszünetet kérj a másik klántól a háború alatt - mind a támadók és a védők is javasolhatnak tűzszünetet. Ha a tűzszünet aktív, és a tűzszünetben résztvevők megtalálják egymást kutatás közben akkor megjelenik egy tájékoztató arról, hogy a tűzszünet a klánok között jelenleg hatályos. Ha támadás éri az ellenfelet a tűzszünet ellenére (ami lehetséges, mert a tűzszünet NEM végrehajtható a játék mechanikája által!), a tűzszünet felbomlik, és a háború folytatódik rendesen. Éppen ezért gondosan mérlegeld, mely klánoknak kínálsz tűzszünetet, mivel a folyamat végén a megállapodást bármikor megsérthetik.

Minden tagot, mindkét klánból tájékoztatni fogják a játék révén rendszer PM-ben, ha fegyverszünet jött létre, vagy megsértették azt.

Egyes esetekben egy ellenséges klán klasszisokkal jobb lehet a klánodnál vagy egyszerűen csak nem kívánsz részt venni a klánháborúban. Ebben az esetben az egyetlen alternatíva a kapituláció. Ha a klánod találja magát ebben a helyzetben, akkor a végén minden háborút azonnal és beavatkozása nélkül az ellenséges klán nyer. Kapituláció ára, hogy a kapituláló klán elveszti minden győzelmét és szerzett pontját a háborúban, míg az ellenséges klán megkapja azokat. Kapituláció esetén minden játékos, mindkét klánban kap PM tájékoztatót a kapitulációról és, hogy melyik klántag kapitulált. A prémium játékos kap egy bónusz funkciót, egy részletes tájékoztatót a klánháború áttekintésben, amely részletes információkat tartalmaz a klántagjai teljesítményéről a háború alatt.

Az alábbi információk állnak rendelkezésre minden klántagnak:

Név – a játékosok neve
Pontok – az összes pont melyet a játékos szerzett (egyenlő a győzelmek számával, a háború alatt)
Harcok – az összes támadó és védekező harcok, a háború alatt
Támadások – támadások száma, melyet a játékos vitt végbe a háború alatt
Sebzés – a teljes sebzés amit játékos bevitt az ellenségnek a háború alatt
Arany – a teljes, elrabolt aranyból származó összeg a háború alatt
Ha az összes csata száma jóval magasabb, mint a támadások száma, ez azt jelenti, hogy a játékos passzív és gyakran támadja meg az ellenség. Ha a szerzett pontok száma jelentősen alacsonyabb, mint a támadások száma, akkor a játékos sok támadó csatát veszít. A részletes statisztika a klánháború Vezérek számára hatékony eszköz a klántagjaik teljesítményének megítéléséhez.

back to top

Profil
Itt tudod a beállításaidat megváltoztatni. Például karakterleírást készíteni, vagy egy üzenetet az áldozatodnak, aki a linkedre kattintva kerül az oldalra. Ha prémiumos vagy, akkor változtatni tudod a karaktered képét is és a karaktered nevét is módosítani tudod.

back to top

Aréna
Az arénában különféle játékos ellen tudsz játszani a saját fajod tagjait is beleértve. Az arénában csak a fegyvered, a páncélzatod, a gyűrűid, és az ősökkel vívott csaták számítanak. Az italoknak nincs hatásuk az arénára!
Részvételi díjak
Be kell fizetned a részvételi díjat, hogy játszhass az arénában. A részvételi díjak a szinttel együtt növekednek.
Korlátozás
Csak akkor tudsz feliratkozni az arénában egy csatára, ha a tulajdonságaid (erő, védelem, mozgékonyság, állóképesség és ügyesség) hasonlóak, mint a többi résztvevő karaktereknek. Ha ők sokkal erősebbek vagy gyengébbek, akkor nem tudsz feliratkozni arra a csatára!
Regisztrációs időszak
A regisztrációs időszak 24 órával az arénacsata kezdete előtt fejeződik be. Ha a szükséges számú résztvevő nem iratkozott fel a csatára, amikor az kezdődik, akkor a csata törölésre kerül és minden regisztrációs díjat, visszatérítenek azoknak a játékosoknak, akik fel voltak iratkozva!
Miután az arénacsata sikeresen befejeződött, fogsz kapni egy üzenetet a befejezésről és megnézheted a csata eredményeit az üzeneteidben vagy a magán az arénaoldalon.

back to top

Prémium
A Prémium az a menü, ahol vérkristályokat lehet vásárolni. A vértemplomban használhatod a vérkristályokat prémium vásárlásra vagy beválthatod aranyra szintedtől függő árfolyamon. A vérkristályokat a boltban amulettekre költheted, vagy felhasználhatod fegyvered tökéletesítéséhez, a Karakterlapodon (vagy a Felszerelés oldalon, ha azt használod).

back to top

Vértemplom
Itt lehet közvetlenül aranyra váltani a vérkristályokat a szintedtől függő árfolyamban vagy itt vehetsz prémium fiókot. A MonstersGame ingyenes, de ha Prémium játékossá válsz, a játék mentes lesz a reklámoktól (bár akkor is kaphatsz PM-et a játékban, vagy megjelenhet üzenetet a karakterlapodon ami a játékkal kapcsolatos információt tartalmaz, de ez nem tekinthető reklámnak!), feltölthetsz magadnak avatárt és még számos előnyben lesz részed!
Ha a vérkristályokból prémium fiókot vásárolsz és neked nincs prémium fiókod esetleg 30 vagy kevesebb napig érvényes, akkor te kapsz egy szint függő arany bónuszt a prémium fiók aktiválásával együtt! Az arany bónuszt közvetlenül a szinted határozza meg – az aktuális arany bónuszod, ha érvényes, akkor a Prémium oldalon, a vértemplomban nézhető meg!

back to top

Felszerelés
A fiók beállításainál megadhatod, hogy az aktuális tárgyaid listáját külön oldalon mutassa, így a Karakterlap sokkal átláthatóbb lesz. Ha így állítod be akkor semmilyen tárgy nem jelenik meg a Karakterlapon, és minden fegyvert a Felszerelés oldalon tökéletesíthetsz.

back to top

Játékszabályok
1) A játékosi számlát semmilyen jogi követelmény nem terheli.
2) A játékosoknak a Game Operator, a Játék és a Fórum Adminisztrátor utasításaira kell figyelniük.
3) Spamelés vagy floodolás nyilvános fórumon, hirdetőtáblán vagy chaten a vadászlinkkel szigorúan tilos és törlést von maga után.
4) Minden bugot (hiányosságok, az eredeti játékprogramozásból) azonnal jelenteni kell a MonsterGames.hu Teamnek. Egy ismert bug szándékos haszálata személyes haszonért a számla törlését jelenti.
5) Multi számla (több mint 1 számla/játékos/szerver) használata TILOS és bármely más számla, mely részt vett a csalásban törléshez vezet! Gazdálkodás (saját multi-számla vagy a másik játékos multi-számláinak támadása, vagy akik felkészítik a számlát a támadásra) TILOS és kivétel nélkül a számla törléséhez vezet! Ellenvetést nem fogadunk el!
6) A scriptek, botok és hasonló programok használata végleges törlést von maga után. A Sciptek és a botok olyan programok, amik automatikus akciókat hajtanak végre.
7) Olyan játékosok számláit, akik megsértik a másik játékost vagy a MonstersGame Team tagjait, figyelmeztetés nélkül törölhetik…
8) A játékosi számlák vagy a játék bármely részének értékesítése vagy elárverezése a játékosok számára tilos és a számla törlésével jár!
9) Azoknak a játékosoknak az számláit, akik bejelentkeznek más játékosokhoz engedély nélkül vagy feltörik a játékosi számlákat, törölni fogják.
10) Ha a játékosok játékbeli vagy fórumos accountjai sértő, pornográf, törvénytelen vagy politikával töltött karakternevek vagy klán nevek/leírások, azonnal törlésre kerülnek.
11) Ha a játékos üzenete sértő, pornográf, törvénytelen, vagy politikailag töltött (kommunista, neonáci, fajgyűlölő, stb) vagy a fórumon, a PMjében vagy a játékos leírásában ilyen tartalom (szöveg vagy kép) van akkor az törlést von maga után.
12) Kifejezetten ki akarjuk jelenteni, hogy mindenki saját maga, egyedül felelős a saját vadászlinkjének a kihelyezéséért. Teljes mértékben rá hárul a felelőség, ha a vadászlink nyilvános elhelyezésével a chaten, vendégkönyvben, fórumokon megszeg bármilyen szabályt azzal, hogy kirakta a vadászlinket.
13) Jogellenes átvételek, melyek Game Operator engedélye és felügyelete nélkül történtek vagy a hackelések a számla törléséhez és feljelentéshez vezethetnek!
14) Spammelés vagy szándékos bosszantó ill. provokáló üzenetek a játékban vagy a fórumon figyelmeztetést vonnak maguk után! Amennyiben ezt többször követed el, számlád törölni fogják!
15) Játékban üzenetben vagy fórumon PMben TILOS hirdetni a klánodat! A fórumon megvannak a megfelelő helyek, ahol erre van lehetőség. Emiatt figyelmeztetést fogsz kapni, amennyiben újra előfordul vagy több játékos reklamál, számlád törölni fogják!
16) A vadászlinket csak jól megmagyarázott módon lehet használni. Így nyilvánvalóvá kell tenni, hogy a link hova fogja elvinni az adott személyt és mi fog vele ott történni. Lehetőséget kell adni az áldozatnak, hogy eldöntse kíván-e oda eljutni. Vagyis egy direkt link nem használható.
17) Bármilyen olyan eszköz, melynek a rendeltetése, hogy a MonstersGame játékot irányítsa, meg van tiltva és törlést von maga után! (ld. 6-os pont)
18) A klán tartalma vagy a karakterleírások nem torzíthatják el az oldalt (max szélesség: 530pixel).
19) Játékosnevet és csatajelentést klán vagy karakterleírásba be lehet tenni, de ha ezt az illető kéri, akkor törölni kell onnan! Sértő módon pedig kifejezetten tilos használni!



 

MonstersArmy | KnightFight | TechWarrior | DigNFight
© 2005 - 2014 RedMoon Studios GmbH & Co.KG - Minden jog fenntartva. Impresszum